13 stycznia 2015

Nowoczesne meble ogrodowe

Kolejny post dotyczący mebli ogrodowych - jak to w modzie bywa - ciągle się coś zmienia! Dziś wyszukałam nowości z Włoch.
Pierwszy produkt - firmy DEDON (tych od NESTREST - wiszącego gniazda) to ciekawie wyglądający leżak - bujak stworzony z trwałych, przetworzonych ekologicznych materiałów. Ergonomiczne siedzenie przystosowane do kształtów ciała stanowić może wygodny element służący do wypoczynku w ogrodzie.


Kolejny leżak DEDON, tym razem w kształcie liścia.


I coś w rodzaju parawanu, w który można wpleść rośliny bądź pozostawić bez ingerencji żeby służyło jako rzeźba ogrodowa.


Firma Vondom - zrzesza najlepszych włoskich projektantów, których prace można zakupić również w Polsce na specjalne zamówienie.
Donice ogrodowe - tutaj pełnią funkcję nie tylko pojemnika, ale rówież są ozdobą samą w sobie - tworzą geometryczną strukturę, którą można dowolnie komponować z innymi elementami. Poniżej widzimy ich zastosowanie w restauracji, gdzie zmultiplikowane tworzą ozdobny parawan oddzielający dwa wnętrza.


6 komentarzy:

  1. Z pewnością takie meble ogrodowe zapewnią nam właściwy komfort odpoczynku. Muszę powiedzieć, że jak przeczytałem wpis https://www.budnews.pl/gdzie-szukac-dobrych-plastikowych-mebli-ogrodowych/ to już teraz również wiem gdzie mam szukać dobrych plastikowych mebli ogrodowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie same meble ogrodowe są niezwykle ważne i muszę przyznać, że ja również jestem teraz na etapie szukania dobrych mebli. Jak widziałam na stronie https://ogrodolandia.pl/ to oczywiście właśnie w tym sklepie są takie meble, które mi się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oaza spokoju w zasięgu ręki! Nasze meble ogrodowe nie tylko dodają uroku Twojej przestrzeni zewnętrznej, ale także zapewniają niezapomniane chwile relaksu i wygody na świeżym powietrzu. Odkryj nowe możliwości już teraz! https://ogrod24.com/meble-ogrodowe/skrzynie-ogrodowe

    OdpowiedzUsuń

Etykiety